Feladatok
- Műszakai vezető napi munkájának, feladatának segítése, nyilvántartások vezetése.
- Műszaki dokumentációk előkészítése, összeállítása.
- Vállalat irányítási rendszer használata, adatkezelés, -legyűjtés, -elemzés.
- Ingatlanszemlék jegyzőkönyveinek vezetése, esetenként vidéki helyszíneken.
- Műszaki eseményekkel kapcsolatos levelek, dokumentumok iktatása, postázása és archiválása.
- Kapcsolattartás a szakterületekkel, telephelyekkel, külső szervezetekkel.
- Teljesítésigazolások előkészítése, szerződéses határidők, kivitelezési ütemtervek követése.
Elvárások
- Ingatlankezeléssel, ingatlanüzemeltetéssel kapcsolatos tapasztalat
- MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
- Precíz, önálló munkavégzés
- Problémamegoldó és szervezőkészség
Előnyt jelent
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat